AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.356

nu vill jag ha svar passar e30 324 td grenrör på 325i e30

mikael noren
har köpt ett grenrör från e30 324td
och undrar nu om det passar på
325i e30
ni som vet svarar ni som tror skiter i det

ha de mikael

LIDER AV KRONISK FARTBLIDHET
Det passar.Tycker du att det är svårt att prova?Du måste väl veta någon som har en gammal M20 topp att prova på om du inte litar på vad folk säger.M.P
mikael noren
tack för ditt svar varför jag frågar är för att samma frågades här på forumet men svaren var lite velande

ha de mikael
Fi
82
Finkel
325im -88
Mikael..
Sälj det till mig istället.
mikael noren
njaaa vad ger du?
ger du mig ett bra pris så kanske

god jul

mikael
Är det samma g-rör som sitter på 524td så passar det inte!!
Om det inte passar,hur kan det då komma sig att BS använder TD grenröret vid konvertering av M20?
Diesel_Power
var man inte tvungen å ha nå distansbrickor imellan lr nåt, såg nån sida här på forumet som visa på en m20 med td grenrör
Fi
82
Finkel
325im -88
Mikael..
Du får en femhundring.

God jul på er!!
Är det inte bäst att bygga ett grenrör då?Då vet man ju att det passar,dessutom är det där dieselgrenröret rätt så värdelöst utformat.
Bäckis:

Det passar inte rakt på utan man får bygga distansplattor emellan.
Eller litar du inte på vad folk säger?

Fi
82
Finkel
325im -88
Bäckis..
Du har mail.
Finkel,DU har mail..
Matte.Om det inte passar,varför i h-vete ska man då bygga adapter för att få dit ett grenrör som jag inte skulle montera om jag fick betalt.Kan man inte bygga ett grenrör,eller har råd att få ett byggt så ska man nog inte hålla på med turbo.No offence.
Bäckis:

Vem har sagt nått om montering? Mikael undrade om det passar eller hur? Jag svarade att det inte gjorde det, utan att man var tvungen att bygga adapter isåfall!!
Du påstod ju att det passar!! Vad du skulle eller inte skulle montera har väl inte med saken att göra, föressten hade inte du en 325 turbo tidigare med adapter på grenrören?? eller har jag fel??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.