|
|
|
|---|---|
|
råkade spränga mitt värme paket efter lite lek...har nu börjat byta men är det någon här som har bytt det någon gång som kan förklara för mej om hur jag lirkar ut det? tacksam för snabba svar de e inte farten som dödar , utan de plötsliga stoppet | |
|
Jag böt på min 318I -87, rätt lätt, Man måste liksom vika ut hela paketet så att du kan dra ut värmepaketet mot förarplatsen, det sitter fyra skruvar, in i själva anläggningen som du plockar från motorutrymmet, bakom en sorts kåpa mot torped väggen, Sedan släpper du ju på anslutningarna till värmepaketet, vrider ut "Värmeanläggningen" och drar ut värmepaketet, sedan är det bara i med skiten igen, Böt mitt på max 2 timmar... |
|
|
okej för själva cellpaket e löst o de går o rörar det men själva luft "lådan" har jag inte låssat på utan tänkte slippa lossa på den för de e ju inte så gott om utrymme vid torpedväggen för de e rätt så tajt mellan motorn o torpedvägen...men får titta på det imorn...någon annan som har något annat alternativ? de e inte farten som dödar , utan de plötsliga stoppet |
|
|
okej för själva cellpaket e löst o de går o rörar det men själva luft "lådan" har jag inte låssat på utan tänkte slippa lossa på den för de e ju inte så gott om utrymme vid torpedväggen för de e rätt så tajt mellan motorn o torpedvägen...men får titta på det imorn...någon annan som har något annat alternativ? de e inte farten som dödar , utan de plötsliga stoppet |
|
| Fyra 10 mm bultar en lång förlängare på ett spärrskaft, drar lite i lådan, tar ut, stoppar in nya, skruvar tillbaka, klart! Skit enkelt ju... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.