|
|
|
|---|---|
|
har sett många e28:or med ovala utblås, var får man tag på sånt? ser fult ut med M-paket med uttag för dragkrok =( --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT | |
|
ingen? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Budgetvariant: Ta en rörbit med lämplig diameter. Sätt den i ett skruvstäd och dra ihop , alt far till någon som har en press och tryck ihop den tills du har önskad form. Polera eller lacka och sen är det bara att svetsa dit. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
Här är en till budgetvariant. Ett rör som är kapat längs mitten. Sen är plattjärn ditsvetsat mellan röret.. jaja kolla bilden. Länk |
|
| Det vara det fulaste jag sett. Kunde man lika gärna låtit röret få fortsätta sitt runda liv. Hoppas det inte är din bil =) | |
|
ooops.. :) Tror visst att det är "calle's" kärra.... Om jag inte tar helt miste. ? Tyckte jag kände igen rephandboken från bilder på bakaxelupphängningen.. ;) (röd bromstrumma baktill) ? kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
hehe näe inget bondmeck helst, möjligen testa det där med att platta till ett rostfritt rör, jag har sett hur många e28 som helst med ovala utblås men ingen härifrån tydligen? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Är det hela sista burket inkl ovalt slutrör eller bara slutrör som söks..? Borde inte t.ex raka rör/ferrita och såna firmor ha passande saker? Har för mig jag har sett lite olika varianter på ovala slutrör på olika ställen. kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
| Jo det går att få tag i ovala slutrör nästan överallt där dom säljer slutrör. Dock finns det en Ac schnitzer modell som sitter riktigt snyggt i bakspoilern på en e28 =) | |
|
länk någon på var dom säljs? det ska va 3" anslutning, bara slutrör inte en hel dämpare --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| var det ingen som hade någon länk, för jag e också jävligt intresserad....? | |
|
Ferrita, motorshop... går ju att kolla in iallafall.. Verkar som att motorshop har lite bättre utbud på ovala....? Vad jag kunde hitta just nu. Lägger in om jag kommer över fler sidor jag har glömt för dagen. :) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
motorshop? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
motorshop.nu / produkter / spark slutrör.... Finns ju några varianter iallafall. kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
Jag är nästintill säker på att jag har såna dämpare på firman. Slå en signal så kollar jag upp det. Jag har öppet mån-fre 10-18. PWR Motorsport. Tel 023-354 49... MVH Morgan. Länk |
|
|
Finns även slutrör på ray.se 3" i lite olika utseenden. Men ovanstående har ju tydligen åxå ;) kvinnor kan....efter att vi förklarat för dem...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.