|
|
|
|---|---|
|
nån som vet hur kvaliten är på Replica fälgar? jag är intresserad i dessa i 18" från tinfree.se Länk sen tänkte jag på Uniroyal Rainsport1 235/40-18" jag var väldigt nöjd med dom i 225/40-18" på volvon. är E39 känsliga för lågprofilsdäck? här uppe i norr ser juh vägarna ofta ut som att skattepengarna tagit slut för 10år sen... tacksam för svar =) Riktiga Motorer behöver ingen respirator.. ;) | |
|
Hej, E39 är inte känsliga för lågprofildäck så du behöver inte vara orolig. Replica fälgar fungerar om man endast är ute efter utseendet. De håller ju självklart inte samma kvalite som orginal eller märkesfälgar. Är det mycket hål i asfalten kan det vara lite tufft med lågprofil däck, risken att skada fälgen är större då. Lycka till ! |
|
|
känns fint att få samma svar av nån fler än av däckförsäljaren *=) han sa att de inte var känsliga för lågprofilsdäck =) Riktiga Motorer behöver ingen respirator.. ;) |
|
| Yel_low>>Vad kostar de fälgarna? | |
|
Allt är ju relativt vad gäller E39 och byte till bredare däck, du får räkna med spårighet osv, det kan nog de flesta intyga. Alternativt, se till att ET inte ändras och gör en riktig fyrhjulsinställning med de nya hjulen, då får du minst problem med spårighet osv. FP |
|
|
1800:- /st ink moms+däck givetvis,lika ed samma et m.m.. som originalfälgen, de funkar bra samt spårar minimalt med 235/40-18", jag är nöjd med de, de ser riktigt bra ut oxå. //nicke Riktiga Motorer behöver ingen respirator.. ;) |
|
///M.D |
betala du alltså 72oo för 4 fälgar(18") å däck?från tinfree? MVH --- Bilder på xXx BMW´n Länk |
| enbart fälgarna 7200:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.