|
|
|
|---|---|
|
hej. är det inte skumt ang den gröna m5 touringen som är tillsalu här på autopower den 26/4 har den gått 19870 mil och sen är den med igen 18/6 och har då gått 19000 mil har han kört på backen 870 mil?? MOA-power | |
|
Låter mer troligt att säljaren har sluntit på tangenterna. Maila honom så får fu veta svaret! Finns väl ingen som fuskar 870 mil???!!! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Måste ju vara ett misstag,fusk under 1000 mil har jag aldrig hört talas om...vore ju otroligt korkat! Just real M-power |
|
|
vilken -M5touring- gäller det ?? förmodligen har jag -historia- på den ! M5touring register |
|
|
Skulle gissa på att det gäller denna; Länk Länk |
|
|
'ok' tack ! vad jag däremot menade var -chassis-nrt- om det är denna, så är det -BL01521-, jag skall kolla bakgrunden om jag har någon på denna, det som är märkligt med en gång är att bilen är en 93:a men har en 95:a bred-front ????? frontkrock eller ombyggt ?? visserligen fanns V8-front som tillval men jag har ännu inte hittat någon bil med V8-front från fabriken som tillvals- alternativ förutom de bilarna som har den som standard dvs 95:orna fr.o.m. 06/94 - M5touring register |
|
|
om bilen inte har rullat baklänges så har den förmodligen nästan inte rullat alls sedan Oktober förra året - 19.870 mil kan ju bli 19.000 i en annons, avrundat nedåt ;) - att en bilhandlare avrunda uppåt = 20.000 är ju lite ovanligt ;) - denna bil var till salu i Oktober 2003 från -Nybergs Bil AB i Köping med mätarställning 20.000 mil - M5touring register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.