|
|
|
|---|---|
|
Många som har mailat och frågat når den kommer upp... är inte helt klar, har en hutlös mängd bilder som kandiderar till galleriet och jag har helt enkelt inte plats till alla.. men sidan ligger uppe, bilstereodelen är så gott som klar... Ta en titt vettja =) Länk Javan på förstasidan är inte 100 än, har en polare som jobbar på det... men som sagt hehe. Tebaka till den ljuvliga Laphroaig:en nu =) Ny hemsa, i betastadie: Länk | |
|
Det såg ju trevligt ut!! Modda inte sidan efter mer Laphroaig :-) Är det min browser som skall ha smisk eller har Du lagt in så att det poppar upp massa eländiga reklamfönster?? /Caspar |
|
|
Skaffa en popup-killer, är mitt tips. Ska man köra gratis blir det tyvärr så... Kommer att skaffa en .se eller .com med hotell så småningom. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Riktigt snygg sida.... synd bara med alla pop-ups som sagt var. www.snajdarn.se |
|
| Johan:riktigt impad av stereo uppläget. Bilden med nyckel, är det photoshop eller en 1/18 model? | |
|
Ser ut som en modell om man tittar t.ex. på blinkersen i framlyktorna och att däcken ser helt blanka ut på sidorna och inte har nån text. /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
Nu vill jag inte vara dum, men texten under säger faktiskt "[ my sweet little 1:18 UT car model in the same color / interior as my own ] Då skulle iaf jag misstänka att de är just en modell :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| Riktigt bra upplägg............det står under performance " no limiter on Z3M, only by rev.limiter ", stämmer det?? Enligt egen erfarenhet så verkar detta stämma. | |
|
Riktigt snygg och välgjord sida. Kan man hyra dig för att fixa en sida till när jag fått tag på min egen Z3 =) Länk |
|
|
Hej alla =) Z3C: Jo nog är det min lilla bilmodell. Macro :) Matrox: Jag har inga officiella uppgifter på detta, men min bil är så ohyggligt väldokumenterad och välskött och då jag inte har några uppgifter på trim eller annats trams vill jag påstå att detta är dagens sanning. Jag skulle tippa att bilen toppar c:a 260-265 verklig hastighet då vartalsspärren smäller i, var själv uppe i 275, mätarhastighet, för ett par dagar sedan och var tvungen att släppa gasen men det fanns nog allt lite mer att ge. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
Shit! Riktigt snygg och proper sida det där, tummen upp! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Hihi :) Notera att den idag är lite "beta", dvs. mest upplägget och layouten som stämmer. Har sprungit på lite stavfel också men som sagt... kommer att fixas. Ekan: Klart man kan, du är inte den första :) Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.