|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Daniel79... hur har det gått? Har du kikat på bilen eller letar efter annan? Björn Markholm |
|
Daniel79 |
Tjena! Fick precis min gamla bmw såld och nu när jag står här med pengarna i handen hittar jag naturligtvis ingen E36 325 sedan som jag vill sätta tänderna i. åtminstone ingen i i mina trakter :(. Men skam den som ger sej! Jag har i varje fall tänkt över detta och tänker leta efter en med en bit kvar till 20000 sträcket. Att köpa billigt är ofta att köpa dyrt! :) Mvh Daniel |
Daniel79 |
Letar för övrigt efter en vit 325 sedan och de verkar inte vara sådär alltför vanliga vad jag har förstått det. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Daniel: Hittade en vit sedan -92 32524V hos www.bromsplansbil.t.se ÖREBRO Känner inte till bilhandlaren men en viss vaksammhet är nog att rekommedera då vissa handlare i just den stadsdelen i Örebro har varit ute för lite konstiga affärer bla. i TV Bilen behöver ju inte vara dålig för det. MVH Hasso |
Ollis |
I vilken box sitter mil informationen lagrad? Jag har bytt styrboxen på min E36 men har fortfarande samma mil som tidigare så den kan det ju inte vara? |
Roffen |
hei norge her ok tallet man får når man håller tripptelleren inne og vrir tenn nøkkel to ganger til andre hakk skal deles på tre da får man korrekt km stand og ser straks om noen har stilt speedometeret tilbake!!! |
Roffen |
Hei Norge her!! tallet som man får frem når man håller trippteller inn og vrir tenning to ganger til andre hakket skal delas på tre ! da får man se hvor langt bilen har gått og om noen har tuklet med speedometeret!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.