|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Som en fruktansvärd blandning av Grodan Boll och en 70-tals-Opel med vinyltak, detta är bland det vidrigaste jag skådat! Länk | |
|
Ja den var inte lättsam för ögat:) undra vad kalaset kostade vinyltaksfantasten vissa har helt klart för mycket pengar. Mvh Stephan |
|
haimaul |
Snyggt med två vingar på bakluckan...inte. Inredningen får inte heller några pluspoäng i min bok. Och vinyltaket... "Ford Taunus från 70-talet var ju fina bilar. Jag tror sätter vinyltak på min E32:a! Sen lachar jag den i äckelgrön metallic också, för det blir nog fint!" Jag upphör aldrig att förvånas över andra människors smak. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Den var lite udda , på bakluckan sitter en spoiler och en bumerang-antenn som var populära i slutet på det glada 80-talet. undrar om vinylen håller tätt för regn.... "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
MEN SNÄLLA NÅN!!!!!! riktigt 70/80-tals stuk var det!!!!!! läckert men URRRRK samtidigt ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
|
Asså. Den var inte sååå hemsk. Men inte snygg heller. Bara annorlunda. |
|
| hmmm.. väldigt annorlunda.. =0) | |
| Oj vad ful.....! | |
| Ger tummen upp för uppfinninsrikedom! | |
|
ja vilka idioter det finns vad får man en sån ide ifrån.... "Plasthandtag Är För SmåHandlare"...=) |
|
| Cool bil. Notera inredningen, särskilt ratten i vitt/ädelträ. | |
| Inredningen tycker ja va skit snyggt gjort iaf :) | |
|
Min pappa köpte i mitten/slutet av 70-talet en ny Ford Granada 2.6 som var grönmetallic med svart vinyltak och kromade dörrhandtag. Inte helt olik denna (speciellt bakom b-stolpen). Snyggt då, men idag... nä. /Rickard |
|
|
Sjyste FÅRRD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zalmon |
|
|
Det där måste vara en av de snyggaste E32:or jag sett! :)) Mkt 80-tals stuk som jag gillar skarpt! (Märks ju att man är ett Miami Vice fan ;) |
|
|
Skitläcker! Jag hade gladeligen glidit runt i den. Inredning var väldigt snygg också! Smaken är ju som sagt som baken, hårig. |
|
|
det värsta jag har sett!!!!!!!! kenneth |
|
|
Det var överlägste det vidrigaste jag sett, den som gjort det borde bli spöad på knäskålarna med en järnstång som killen i Toyota-reklamen och skjuten i ansiktet med ärtrör..Urk! Zaharald |
|
| ....sträckte mig efter min hjärtmedicin. Kan ju vara ett djävulskt sätt att döda gamla 7-ägare på..... | |
|
Fy fan va hemskt.... bland de j-vligaste E32:or ja sett. Mvh Jocke W |
|
| För mycket pengar och för mycket fritid! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.