|
|
|
|---|---|
| på folk som ringer på en annons o ständigt kläcker ur sig... MEN DÅ HÖR JAG AV MIG TILL HELGEN DÅ...va fan e de me föölk...de e ju bara lägga till ett kanske eller säga tack för samtalet.... | |
|
jaha.... Mvh Chrille |
|
| kanske e du en av dom...diiiijay=) | |
|
"Jag kommer och kollar på den... jag ringer dig igen när jag är i grannbyn..." "Jag kommer och köper den, ska bara hämta pengar..." "Är intresserad av den, ge mig din adress så kommer jag senare idag..." Ha ha ha... vilka idioter, ska aldrig mer sälja bil... :-) Bra sidor: Länk Länk |
|
|
Jag håller med dig burt, Det är väldigt irriterande med folk som ringer och ställer frågor, verkar jätteintresserade och sedan säger "jag hör av mig igen sen", eller någon av de bortförklaringar som Snatto räknar upp - sedan hör man aldrig från dem igen... Det är väl bättre att vara ärlig och säga "Jag är nog inte intresserad, men tack för samtalet", eller något! Skärpning, bilköpare :-) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
eller när man bestämmer träff med bilsäljaren dagen bakom, sätter sig i bilen och kör styvt 30 mil enkel väg,kommer fram och ringer och försäljaren inte svarar!! letar upp adressen och hittar en kvaddad bil! försöker nå försäljaren per telefon igen men inget svar! åker hem och får senare på kvällen ett sms av killen som säljer bilen att han hade krockat med ett gäng renar natten innan! ville bara skriva av mig om ett skräck exempel när jag skulle köpa bil! =) B-M-W |
|
| Den va en rysare=) | |
|
ja nog är det en rysare alltid... och visst håller jag med er andra om att de är lite tröttsamt att sälja saker! B-M-W |
|
|
eller om man kört en bra bit, säljaren lovar att den går bra, är fin osv. men i själva verket går som en potta skit, är risig osv. då vill man bara lessna :( ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
| Om någon skulle säga till mig i telefon att den går bra osc, dvs ljuga om bilen helt och hållet och jag skulle åka t.ex. 30 mil för att ev. kika på den. Jag skulle inte vara glad. Skulle bli jävligt pissed off. | |
|
Så var det för mig när jag skulle kolla på en bil i stockholm förra året. 28mil dit. Ringde och den skulle vara i fint skick med nybytt växellåda och i princip rostfri. Kom ner och hittade en bil man led med för den lär ha varit misshandlad hela sitt liv. Totalt nedsliten både ut och invändigt med hur mycket rost som helst och delar som var trasigt. Dämpningen under huven i flisor, elhissar som inte gick att stänga (e36 coupé), droppade olja från växellådan så det blev en pöl på endast 5minuter m.m.m...det var inte så roligt att sätta sig i bilen och åka hem igen...blev en aning arg kan man säga... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Jaha så om man ringer på en annons så innebär det att man omedelbums MÅSTE åka och hämta bilen. Man får ABSOLUT INTE vänta till helgen då man är ledig och har tid.... /Johan -Hellre en rak fyra än en sned sexa- |
|
| tryggve...om du läser mitt inlägg så blir de nog lättare för dig o skriva något vettigt=).. | |
|
Var bara tvungen att skriva det... :) Avslutade nämligen själv ett samtal med "Jag ringer till helgen innan jag kommer", dock menade jag verkligen det. Eller du kanske menar otrevligheten i att bara säga "Jag hör av mig" och sedan slänga på luren? I så fall missuppfattade jag dig och håller istället med dig till fullo. /Johan -Hellre en rak fyra än en sned sexa- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.