AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
986

bästa väghållning

som ni ser har jag E30 320 cab 92

det jag är ute efter är bästa möjliga väghållning på hastigheter på ca 100-130 km i timmen

jag använder bilen bara på sommaren och varför jag vi bygga om den är att jag vill ha en bra bil till barnan i tyskalnd (nurbek barnan jag har säkert stavat fel men det finns bara en tävlingsbarna som är öppen för alla vad jag vet)

Visa användare
71
Drullen
325IM -89
Ja kör med Jamex sportline & nya bustningar runt om, behöver inte bara va dämparna/fjädrar som behövs bytas.. Min blev helt annan bil när ja fick dit bustningarna !! stumm som gatan & en jävla hållning =)

Forza.se tro ja adressen e som säljer dem grejerna, 4100kr för en helsats.. Lätt pris värd

Mi
117
Micke325
325i -94 Limo
Jag skaffade mej Koni justerbara gas dämpare plus fjädrar, har inte hunnit byta bussningarna runt om ännu, men jag är toknöjd redan.
Tack för svaren jag gör nog som Drullen
Hej Drullen jag funderar över om allt följde med på Väghållningssatsen eller köpte du bussningarana för sig

sen funderar jag över hur stor betydelse har däcken
jag har standar däck 195/65/14

så här ska det stavas Nürburgring

jag var där 24-29 juni
vi åkte från västerås kl 12.00 och var framme 06.45 i nurburg
jag hade tyvärr inte någon egenbil med mig (nästa gång kommer jag att ha det )
men jag lovar att det är en barna som man bör uppleva om man tycker om att köra när det är svårt att köra fort (med höga hastigeter)

det jag tycker är synd är alla Mc olycker som var där minst 3 stopp per dag troligen flera eftersom vi inte var där till 100%

när jag var där så var det ingen bil som körde av men ett flertal bilar slutade att fungera

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.