|
|
|
|---|---|
|
Vad har denna burken för funktion? Det läcker olja undertill burken och slangen är oljig. Är det allvarligt eller kanske bara dåligt tätad slangklämma som håller slangen? Bifogar bild Länk | |
| Det där är behållaren för servooljan till servostyrningen. Jag skulle i första hand kontrollera slanganslutningarna, det verkar ju vara den rimligaste förklaringen | |
| Ja, jag var i kontakt med Förenade Bil precis och de sa samma sak. Då är saken biff och jag har en ny 528iA T :-) | |
|
Grattis! Vad blev det för bil? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
I går kväll dök det upp en annons här i Malmö om en e39 528i -08/98 med den utrustningen jag letade efter och tro det eller ej det VAR en steptronic. Ville ju ha en sån ju men hade tänkt mig nyare årsmodell. Men eftersom utrustningen stämde och det var så nära inpå var jag och tittade på den i morse och slog till. Ska hämtas nästa fredag. Har du hört från Fredrik? |
|
|
Jorå... han hade redan en varning på check kontrollen... parking lights... :-) Synd på fälgarna... Men vi kan ju ta detta mailledes också. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.