AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
487

sportavg system e30

Tjena
kolla in den här annonsen
Länk
inte så frächt va?
mvh
Sp
258
Speedy
325i Cab -08
ARGHHHH!!!!! JAG ÄR BLIND!!! Tvi,tvi,tvi.....
The fastest man
åhhhhhhhhhhhh fyyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaan
vad FULT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe... hittade den tidigare idag... Kanske är en bild för "varför måste dom?" ??? Vad tycker ni?

Mvh Tobbe
hej
absolut, detta borde passa där, gräsligt
mvh
mikael noren
å fyyyyy faaaaaan
Kunde inte låta bli att maila killen för att kolla om han menade allvar..., av svaret att döma verkar han definitivt mena allvar - HELT JÄVLA OTROLIGT !!

Jag mailade Mats:
Det var den fulaste och hemskaste modifieringen jag sett på en BMW e30.
Menar du allvar ?

"Robert . Du är jordens Fulaste och Hemskaste avkomma.
Ditt eget avgasrör kan du ju dra in kupe´n ,så blir allt bra!
Om du nu har någon bil och körkort ? Sandlådeunge."
HA HA HA
skitbra
Marquez
Robert!! Vad du än gör dra INTE in avgasröret i kupén på sandlådebilen...har redan provat blir inge bra ;)

Mackan
Jo
189
Jonny78
523i -99
Håller me.. De va inge vidare vackert...
kamber
Blääääääääääääääääääääää!!!!!

/Bujachaka....!
Andreas
DET FAR FANIMEJ DET RUSKIGASTE JAG HAR SETT, VÄNTA.... MÅSTE KRÄKAS...
hj
963
hjorten
E21 323i-80
E21 323i-80
E3 3,0 Sa-77
E3 3,0 Si-75

Fan oxå skulle kolla in sidan men den finns inte längre.Måste varit något riktigt ruskigt.
God Jul alla Bmw Fans.

hjorten
Psycotic
Ja de va ju inget vidare..... Jag e ju lite känslig för sånna hemska bilder och jag har nu varit på toan och kräkts upp all julmat som jag tidigare stoppat i mej......vilket slöseri.Gog Jul på er alla roliga där ute i Sverige.

Psycotic
Hjorten
Sidan finns kvar, kolla en gång till
mvh
Br
1.631
Braxen
E21 320i -83
E39 M5 -00
E91 335ix -07
Skriver ett nytt inlägg eftersom någon tog bort det =( och den förra stred inte mot några regler mer än visssa andras utalanden på denna tråd !
Så nu har jag modiferat inlägget, fast jag har nästan samma inehåll !

M3\\Robby!
Om du skulle sälja din M3a och sätter ut den på en annons, skulle du då vilja att en liknade fråga mailas till dig: Det var den fulaste och hemskaste M3:a jag sett i verkligheten! Menar du allvar ?
Jag ser inte någonstans i annonsen att han skriver att det är snyggt, det han nämner är att det blir bättre sång i motorn.
Låt folk få tycka som dom vill, eftersom det inte är lag på att tycka precis som du !
En del tycker att spoilerpaket är det snyggaste man kan ha på en bil och en del tycker ögonlock är snyggare, men dom brukar iallafall bara "ventil
era" sig här på forumet och inte maila någon stackare som vill sälja sina plastleksaker !
Om du vill slänga ur dig nervärderande komentarer så kan få du komma över till kompisen och säga att hans motorcykel är det fulaste som lämnat fabriken, men jag tänker inte hjälpa dig sedan =)
Hoppas att du (och ni andra som gör liknade saker) förstår vad jag menar med detta inlägg !
Braxen,

Det är upp till var och en att tycka vad man vill, inklusive undertecknad !

Vill du få 'bättre sång i motorn', finns det otaligt många billigare, snyggare & bättre sätt.

God fortsättning
önskar
/Robert
BMW-Yoda
Skitcoolt! I Polen..

BMW-Yoda
Br
1.631
Braxen
E21 320i -83
E39 M5 -00
E91 335ix -07
M3\\Robby
Tyck gärna vad du vill, men ge fan i att "trakasera" personer för att dom vill sälja något !!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.