|
|
|
|---|---|
Purre |
Länk |
|
SKAPLIGT!! Inte lätt att få den att rulla inte haha han hade nog en gnutta tur där föraren :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Åherrejävlar vilken tur de hade... kombinerat med skicklighet... Jag skulle ha fått stanna och tömma brallorna efter en sådan incident! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
haimaul |
Helt lysande reklam för DSC! Eller om det kanske är DTC:n som griper in här... =) Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Ja jävlar, killen som sprang undan lär nog ha gjort i byxorna också... Och att de dessutom undvek branten där, vilken röta! |
|
|
OJ.. Det där var ju helt otroligt.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
|
Skulle nog påstå att det var MYCKET skicklighet i uppräddningen, man måste vara ganska iskall för att styra rätt i de lägena vilket krävs för att få upp den på hjulen igen. Tror inte att elektroniken hjälpte värst mycket, kan inte tänka mig att den är gjord för sådana övningar... Lite tur fanns väl också med, men... (Nej jag satt inte bakom ratten) /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.