|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag skulle köpa ett par M3 speglar igår från realcar Och tänkte be om lite råd först. Kan man använda manuella speglar till en bil som som är el driven? (dyrt med el drivna speglar) Är det lätt att montera själv? Krom eller svarta till en mörk grå Bmw? BMW is the place to in | |
|
Det enda jag kan svara på är färgvalet...helst i bilens färg så klart men i annat fall om du har en mörkgrå..svart! Det tycker jag :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| Har lämnat in mina för lackering i bilens färg (diamantsvart metallic), det tycker jag är snyggast! | |
|
Beställde M3-speglar från hova.com i fredags, dom kommer imorgon :D Olackade, ska lackas brilliantröda! Helt klart snyggast med bilensfärg och inte krom! Någon som vet va de kostar att lacka backspeglarna? // Pantzare |
|
|
Smaken är ju som baken. Kromspeglar är hur som helst det SISTA som monteras på min kärra! |
|
|
Köper inte nånting mer från hova.com iallafall!! fick mina speglar igår, va ett helvete o få på dom.. sämst passform.. fel skruvar.. sååå onöjd men men, man lär sig av sina misstag.. // Pantzare |
|
|
Det lät ju inte nå kul alls! skapligt dålig reklam för dem... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Spookshow, nej jag vet :( Men kul att man ska behöva leta reda på egna skruvar för att de andra var för små. och sedan behöva fila ner skruvhålen som var cirka 1,5cm långa.. jag vet inte men jag vill iallafall inte att fästplattorna ska sticka ut en cm från bilen? Det är lite tråkigt faktiskt.. Tänkte köpa kristallbakljus där ifrån, får se om man ska göra det.. // Pantzare |
|
|
Riktigt trist...man skall ju inte behöva modifiera på det viset tycker jag. Ok om det inte passar 100% det är ju ändå piratgrejer men lite kan man ju ändå kräva...man slänger ju faktiskt ut en massa pengar på det! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
| jag har köpt ett par speglar en gång från hova bara att skruva på.. dom va coolare än originalet men dom blev tyvärr stulna!! =( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.