|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag måste bara fråga om min bil säljs för dyrt?, jag har hat annonsen ute ett tag nu och de har inte direkt varit någon anstormning. La iofs ut ett högre pris allra först, men sänkte till det som står på annonsen nu. Tycker inte den är dyrare än någon annan cab på autopower direkt. Är dessa bilar svårsålda eller ska de vara relativt lätta att bli av med? Länk Tacksam för svar. Länk | |
| Ingen AC kanske kan spela in. Varmt i en bil med svart skinn. Man kan ju inte alltid cabba ner. | |
|
Ja jag vet iofs att där inte är AC, men jag resonerade som så att om AC går sönder på en så gammal bil (eler ja ala bilar iofs men det är ju er troligt på en gammal) så kostar det skjortan. Och iom att det var en cab så såg jag inte samma nytta av just AC, men det kanske bara är jag som tänker så. Länk |
|
|
Är bilen fin och rostfri så tycker jag det priset låter vettigt. Jag såg flera "lik" för runt 120000 när jag letade efter min. Finns många risiga bilar ute och dom lär vara svårsålda men under hundringen för en fin cab låter prisvärt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.