|
|
|
|---|---|
|
Länk för endast 1290 $ med frakt lser ok ut | |
|
tycker du att den ser OK ut? jag tycket det ser lite vulgo ut... men är inte det en kopia på veilside? |
|
|
IIIIIIH! Helgerån! Tycks vara en ren ripoff av Veilsides spoilerkit. Offtopic: Grattis till besiktningen Tomas :) Hur lyckades du få igenom den? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Länk kanske skulle vara något för dig |
|
|
Köp en MH-GTR front istället... Gjorde jag och det blev skit bra. |
|
| masten: inga problem what so ever. Han tyckte att han hade en likadan på besikting igår men det såg då ut som snikmodell :-) | |
| vart får man tag på MH-GTR fronten då?? | |
|
Han heter Manuel. Du når honom på 036-317017 eller 0703-378933. Mail: mh-gtr@telia.com |
|
| har provat att maila men han svarar inte | |
|
Länk det här är han väl |
|
|
450 dollars för en kolfiberhuv i orginalutförande.. Tror f-n att man måste byta snart. Hur många kg lättare är inte den?? :-) /Caspar |
|
|
caspar. kolfiber väger mellan 27-30% av Aluminum. beror mycket på vilken legering av alu. men den huven har ju öppninar så det blir ännu lätare... ska du slå till? jag är oxå sugen med ventiler i motorhuv är lite vulgo...men ring mig om du bestämmer dig. när du köper motorhuv i kf så kolla hur dem har tänkt sig att den ska sitta monterad. Så att det inte är racekoplingar. lite jobbigt att behöva lyfta av hela huven varje gång man kickar under. |
|
|
Z3c: De hade ju en "ren" variant också!! Ser ut som orginal 2,8 huv. Tyvärr finns inte M variant med och jag vet inte hur mycket som skiljer vid gälarna (det är väl olika storlek?!?!) /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.