|
|
|
|---|---|
|
HEJ kan man tyda vin koden så man ser vad bilen byggdes med för utrustning? har kollat under sätet men inget "buildsheet" finns vridet behövs ingen turbo | |
|
Jag har en fil med alla koder och vad de betyder...kan maila dem imorgon...är på jobbet nu och filen är hemma...om inte nån annan hinner före vill säga :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Är det kanske detta du söker? Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
hehe ja precis! som sagt om inte nån hinner före haha. Kan ju gå ganska fort på forumet så att säga :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
tack men nej, jag menar finns det en översättning utav chassinr till utrustningskoderna så man sen kan kolla med listan finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
aha! var det så du menade..sorry.. Inte vad jag vet. Men det är bara att ringa till närmsta återförsäljare så kan de ta fram en lista med utrustningen som satt på bilen när dem lämnade fabriken. Det gjorde de utan invändningar åt mig sedan faxade de listan. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
spookshow, Gjorde de detta gratis åt dig? Vilken handlare var det? :-) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Den jag ringde till var molin bil i sundsvall. Själva utrustningslistan tog de fram direkt. Om man vill ha en lista med garantireparationer m.m så kostade det för då behövde de ta kontakt med Tyskland sa han..det behövde de tydligen inte för att ta fram utrustningslistan och glad blev jag för det :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
OT--- Grattis kalle till nya bilen förresten! Skapligt med drygt 10000mil på en 93:a! Hoppas du får upp finishen i lacken då bara :-) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
ok tack, ska kolla med bmw allså finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.