|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Hos ebay Länk 13 900 mil, fyra ägare, men ingen servicebok? En snygg bil men historiken får verkligen kollas upp. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Scheckheft, Har man råd med en sådan bil, har man nog oftast också råd att serva den, men historiken samt miltalet bör som du säger verifieras ändå. Hur in i h*lv*te slarvar man bort en servicebok till en B12a! MVH, E38B12 |
|
Paap Reeder |
....jo genom att typiskt fel personer köper en sådan bil. Dom inhandlar jorden runtresa, travhäst, villa i S:a Cruz, en B12 samt en mic mac och allt betalas med kort. De kunde lika gärna åkt saab 93:a ty de begriper sig lika litet på en B12 som på sin nyinköpta kuse. ... nu fick man avreagera sin avundsjuka. MVH /// Paap R . ...fattig sate |
|
Paap R, Man kan ju se det från den ljusa siden, personer som du och jag, som vet vad bilarna är och förstår det speciella med dem, kan köpa dem när de bara är några år gamla. Se bara på dina egna bilar, 750n var ju t ex. något alldeles extra på sin tid, och nu får man dem för en spottstyver :) MVH, E38B12 |
|
|
nja det var ju "surmodellen" jag inväntar en 6.0 i stället...*wink* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ascool bil verkligen SCHeckheft, men jag antar att som ditt nickname antyder så är du inte så intresserad av en bil utan servicebok. Dock borde det väl vara ganska enkelt att kolla upp om och var den är servad, det finns väl inte mer än ett par 100 B12or väl? Eller kanske är det inte så enkelt? /Simon |
|
|
Fantastisk bil. Fast en 6.0 med ljust skinn och poppelträ vore ännu bättre... :-) *Dreggel* /Micke |
|
Scheckheft |
Hej Simon: jo historiken borde inte var så svårt att kolla upp. En B12 är inte aktuell för min del just nu. Men snygg var den. Paap: " De kunde lika gärna åkt saab 93:a ty de begriper sig lika litet på en B12 som på sin nyinköpta kuse." Jag skrattade gott. Du träffar nog rätt där. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Kolla på bilen av baksätet.... Är det en barnstol? Ser minst sagt förbrukad ut.... Kanske ägaren inte hade råd att lägga 500kr på en barnstol, kan ju vara därför serviceboken är borta.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.