|
|
|
|---|---|
|
Sid 17, BMW tillbehörskatalogen 2004. Nån som vet hur det går till? | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kolla också länkarna i moitt sista inlägg: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag har monterat sådana på min fd 328:a. Länk De e46fanatics DYI beskrivningen inte tar upp är strålkastarspolning eftersom de inte har det i Usa. De kan bli klart söligt om ja säger så :) Tricket är att montera bort listen som strålkastarspolningen sitter i men inte lossa slangen för att monteta bort dom helt. Då slipper man merjobbet. De är dock inte gjort i en handvändning och kräver visst tålamod. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| Nån som vet vad en verkstad tar för ett sånt jobb? | |
|
Jag skulle tro att de tar dom en timme för båda sidorna. Så runt 1000 kr ungefär. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
O jävlar 1k :D Men tar det verkligen en timme?? fick för mig att det var lättare än så. |
|
|
Även om de bara tar dom 40 minuter så debiterar dom 1h. De går säkert o göra på under 1 timme, men stressar man igenom det så går något bara sönder. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Jag bytte på min 323Ci för några veckor sen, köpte på BMW, och installationsanvisning följde med. Det stod att man skulle lossa slangen till högtrycksspolningen, men jag låt den sitta kvar och drog ut hela listen under lampan, med slangen kopplad. Det var faktiskt lättare än jag trodde att byta infattningen. Det finns en bild under min profil som visar resultatet. BMW CS #5206 |
|
|
Snygg bi, christerl! Vad är det för fälgar som sitter på? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.