|
|
|
|---|---|
|
Jag har bestält koppling, pappa lösta ut den i dag då jag jobbade. å jag bestälde sach 6pcukad fick 4,a fan. sen är de värre tryck platta å lager.. men hur mycket svårare blir de att köra med 4;a ? än 6;a, ska ju montera den i mån "fredag" hjälp! Min bil Länk | |
|
ofjädrat så är det svårare... men allt är en vanesak. kanske krävs lite mer planering i din körning. undvik köer osv. -kan du svänga kör du för sakta- |
|
| kör på du ! blir ju lite ryckigare kanske ! | |
|
är ju iaf dubbelmasesväng hjul eller vad de heter kanke kan hjälpa lite.. Min bil Länk |
|
|
Hur mycket mer rycker en 4.a än 6.a lamellen? Min bil Länk |
|
| Jag körde en sån här Mazda 323 GT-R 4x4 som hade 6 puckars, och jag tyckte att det var jobbigt och ryckigt, 4 puckars lär bli riktigt jobbigt, det sliter väll som fan om man slirar med den? | |
|
Jag vet inte de är de jag vill veta!!! hur de är Min bil Länk |
|
|
tryckplatan Heter iaf 698 lamelen 943 verkar som de är de värsta som finns till min bil. i normal kopplings väg. Hoppas de blir bra.. vad tror ni!! Min bil Länk |
|
|
Inte alls svårt att köra sinter. De första milen innan du fått träna upp starterna är jobbiga men efter ett tag glömmer du bort det. Min flickvän körde min förra bil med sinterlamell... kan du då tror du? |
|
|
tänk på att absolut inte slira på kopplingen bara! det tål den inte. det är lite teknink.. (hade ofjädrat 4-pucks sinter på min fiat) man får ha en 3000rpm på motorn och släppa upp fort.. blir en hel del kärringstopp innan man lär sig! =) jävligt pinsamt inne i stan.. =( mvh JImmy -kan du svänga kör du för sakta- |
|
|
Ja kan min morsa köra min bil med 4 puckad sinter då bör ju alla klara det :) Jobbigast är om du har riktigt låga varv då hugger det mer än om du höjer varvet lite innan dragläge. Är du duktig på att anpassa motorvarv till bilens fart så märks det knappt att du har en sinter |
|
|
Låter bra ska dra nu å slänga i grejorna! Min bil Länk |
|
|
Nu är de klart! blev hur bra som helt inge ryckigt alls!! De är rent skit snack att de ska vara svår kört! vilken blondin som helst kan ju köra bilen!!!! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.