|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
NU JÄKLAR!! Om ni är tveksamma om ni ska till Knutstorp nästa helg eller inte, gå då in och läs den nu utökade inbjudan, se vilka företag som kommer vara där och vad som kommer erbjudas. Vi har uppdaterat och kompletterat inbjudan nu när allt blivit klart med gästande företag. klicka här: Länk Vi ses på Knutstorp 7 & 8 Aug. ///M asse ___ Mats Kinnby --- Team Kinnby Motorsport Länk |
|
|
verkar tokbra! jag är såååå glad att SC tog fatt idet, verkar bli en helg att minnas och vädret i skåne är just nu TOKBRA! jag är på samma våglängd som kalle, behövde man föranmäla sig till middagen? priset tyckte jag mig se var 105:- riksdaler. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Johan, Kolla inbjudan en gång till...och maila John Kjellsson för att föranmäla dig :) Synd bara att egen dryck ej får medtagas.. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
När jag bodde i Jämtland åkte vi ofta till Norge och Dansade (jag dansade inte för det var typ "gammeldans") där fick man inte heller ta med sig dryck in, norrmännen hade det fixat, en dunk "hjemmebrent" i bilen sen gick man ut och tog en "nypa luft" Skämt åsido så är det väl bra om SC kan få in nån krona på oss och vår konsumtion av mat o dryck, det är nog inte en baggis att få detta att gå runt. Sist jag var med och det var gemensamt käk så var det 02 klubben som höll i det, det var mycket lyckat och det lär nog inte bli sämre i år. Du får lämna din hallonsaft i bilen Kalle... Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Hej, Vill bara förtydliga att anledningen till att egen dryck inte får medtagas i samband med middagen beror på exakt samma anledning som att man inte får ta med sig egen dricka in på vilken krog som helst, d.v.s. utskänkningstillståndet. Det är också så att BMW Sport Club inte har någon som helst vinst eller del i intäkter från middagen, de sköts helt av restaurangen vi anlitat. Lars-Åke Carlsson BMW Sport Club |
|
|
För er som inte vill köra på banan kommer det att finnas en konbana med tidtagning, eller varför inte ta med konfiltret och se hur många HK extra det gör i den rullande landsvägen som kommer att finnas i depån. Daniel Gudmundsson |
|
Krickan4 |
Vilken tid är insläppet på lördagen? //Krickan |
|
Insläppet öppnar 8.00 och stänger 10.00. Daniel |
|
Dalton |
Kan man anmäla sig till bankörning nere på plats, och även om man ska ha middag eller de e försent? Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.