|
|
|
|---|---|
| Ryan Air har ju lagt ner fluglinjen Sturup-Frankfurt. Någon som känner till något annat lågprisbolag med utgång Sturup eller Köpenhamn? | |
| du kan åka med mig ner den 8/8 om du kan vänta så länge.. bor i tyskland, 11km från bonn. men ska hem å hälsa på min familj | |
| Återkommer via mail till dig. | |
|
Kolla in: www.snowflake.se eller www.billigflieger.de eller www.billigerflieger.de. De två sista är väldigt lika men det är olika företag. Den första är SAS lågprisbolag. Men det gäller som vanligt att boka i tid. Annars blir det väll bil till Säve - Gbg för Ryan Air. /Martin. |
|
| Tack för länkarna. Tyvärr går det ingen avgång från Malmö eller Köpenhamn till Tyskland från någon av dem. | |
| jag vet har samma problem nuförtiden.. men när jag flyttade hit så kunde man flyga svinbilligt mellan sturup å frankfurt-hahn.. sist jag flög hem med german wings å d kostade 2400kr tur å retur å flyga till stockholm från bonn.. så denna gången tar jag en tripp med M3an till sverige | |
|
Ok, nej jag kollade runt lite och det var inte så många avgångar till frankfurt. Men avgångar från Malmö eller Köpenhamn till tyskland finns. På den sista länken går det ganska förmånligt att ta sig till Dusseldorf från Köpenhamn. Sen får man åka tåg eller buss eller ta bilen till Gbg. Det verkar vara både billigare och fler avgångar att välja på från Gbg. /Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.