|
|
|
|---|---|
|
Härlig sträcka man fått då nya sträckningen förbi Bromölla nu är klar.Framförallt slippa två rödljus på en europaväg. Problemet är väl att man riskerar att bli stoppad av andra ljus då vägen inbjuder riktigt fina farter | |
|
Inga vajrar hoppas jag? /Erik |
|
|
körde till bromölla häromdan och visste inte ens om att dom hade byggt om sträckan :) blev glatt överraskad! MVH Johan K |
|
|
Nog är det vajrar alltid, vi bor ju i Sverige. Trafikljusen slapp vi men ett par mil österut är det riktigt uselt för att vara en europaväg med 70-50-70-50 osv på flera ställen. Det är väl bara en 10-15 år nu som man skjutit fram nybygget på denna sträcka, skandal är väl bara förnamnet. FP |
|
|
Ta inte om när rockfestivalen var i Norje- Man fick köra slalom mellan folk som gjorde både det ena och det andra. Snacka om katter i mars månad. |
|
|
K-Jörgen, sorry om jag var i vägen! (höll mig faktiskt mest framför scenerna och under drickbehållaren) även om man hajjade till på en del BMW´s, bla svart E36-cabbe som gled förbi... ngn här kanske? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.