|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Okej, jag och kompisen kommer då...han har precis köpt en orginal 3.0:a....jo, jag jörde 9.14 där sist...nr 34...men körde 8.91 i götene... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Kul att ni kan komma. Jag va under bilen igår och skarvade bränslet till lustgassystemet, då passade jag på och kolla bilen under. "Racekattar" från BMW =O Viste inte att det fanns... Skitsnack helt enkelt. Så bilen är orginal motormässigt. Trist men så är det. Blackrace i Mariestad 4/9 & 9/10 -2004 Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Japp, ska bli kul, men jag är dock inte 100 på att jag kör med min...ska sälja snart + att jag inte har några sidolister heller...ser dumt ut inför publik:) Ska sätta en fin tid med kompisens istället.. Ofan...ne det visste inte jag heller, haha.. Konstigt, den låter ju mycket mer än orginal tyckte jag...men system räknas ju iof inte som trim knappt om det nu är det. Nu får du piska Andreas med cabben då (med gas)....hans verkade ju inte funka så bra när han testa i götene...men de kanske är bättre nu vem vet. Jaja, vi ses på lördag iaf.. i antingen i blå, gul eller blågul M3:) MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Körde med min M3a i lördags, 8.405 sekunder, 201m. Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Ofan, de var riktigt bra tid faktiskt. Hade du släppt ut luften i däcken?? Föresten, var det med eller utan gas??? Hann tyvärr inte komma...men det är väl i helgen igen?? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
9/10 kör vi i Mariestad igen. Tiden va med gas och 2.5kg i bakdäcken och dämparna ställda påtok för hårt. Sen hade jag en slirande koppling på treans växel också =( Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Okej, jag såg det nu. OKej, men tiden var bra ändå... Fan, vill inte vara negativ, men borde det inte göra mer med gas eller? Har du orginal koppling????? I sånna fall lär du ju få byta snart om du kör med gas menar jag...orginal är ju inte den bästa.. Vore kul om du tog en 7:a men perfekta förhållanden... Nästa gång kommer jag, om jag har kvar bilen vill säga. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jag är lite arg idag. Har blivit av med min front, sidokjolar, lister och backspeglar inatt. Men jag fick ha kvar stötfångaren ibak =) Så nu får jag åka SlöMerca på 137hk, skit kul. Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
VA???? Ne, fy faaan vad surt eller...Allt i stort sett, Ja, jag ska in med min till stan idag ja, montera rieger läppen och dimljus som jag blev av med.....+ listerna. Men fy fan, det var riktigt surt, sidokjolarna me..dom visste vad dom ville ha verkar de som...tråkigt. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Har du också blivit av med lister och grejer? Det är faan otroligt. Jag försöker få pris på en GT-läpp av BMW i Skövde men det verkar svårt. Dom fick ett regnummer från en M3 GT men inte hjälpte det. Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Japp, lister, rieger kolfiber läpp, den lilla svarta orginal läppan och ena dimljuset...men det blir fixat i morgon, listerna monterade jag själv för en vecka sen..men fy fan...kjolar och hela fronten...det där blir flis för f.b det.. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Jo, bara backspeglarna kostar 3865:-/st lackade och monterade. Mikael Melander mikael@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.