|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M3 Figge |
Jag har köpt ett kolfiberinsug av köhler nu kostade 22500 kr! ser mäktigt ut... |
|
22500 jävla spänn!!!! Visst, jag skulle mer än gärna ha ett kolfiberinsug. Men det är ju för fan 1½ månadslöner. Men det är ju upp till var en givetvis. Blev det nån stor skillnad då? Ljud? Effekt? Känsla? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Hej. Grattis får man väl säga. =) Hade själv ett sånt på min M3 -93. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
| Jag tror att MrCarbon håller på att ta fram kolfiber insug M3'an | |
| vem mer än köhler säljer kolfiberinsug till s14? priser? | |
|
*farfargrizzly Den blir nog dyr med tanke på att panel-lister till E46:an kostar 7400:-... Kan ju tänka mig priset på ett helt insug... typ 40 papp eller nått... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Mr Vanos: Tror också på något liknande. Tvivlar inte på att de saker som MrCarbon säljer är av högsta kvalitet men priset är ju också därefter... MVH / Jacob |
|
|
Tänkte bara reda en liten missuppfattning, MrCarbon gör inga inredningslister för 7400 kr. Carbonracing.se och MrCarbon är två helt olika verksamheter. Carbonracing.se är en samlingsportal med kolfiber från alla världens hörn och MrCarbon är en av de leverantörerna och som har sin tillverkning utanför Borås. MrCarbon tillverkar just nu mest på beställning och då främst till racingteam. Detta görs under tiden som formar håller på att tas fram till div bilmodeller. Senare i år kommer det förmodlingen att finnas inredningslister till ett konkurrenskraftigt pris. Sant dock att MrCarbon håller på att framställa luftboxar tillsammans med ett tyskt tunerföretag för just BMW. Mer info kommer på www.mrcarbon.se under hösten. Några frågor kring detta, skicka ett pm. -MrCarbon gör att du vinner lättare ;) |
|
| Mr Vanos: Jag trodde man ville ha kvalite om man har en M3'a :/ | |
|
farfargrizzly: Kvalite o kvalite kolfiber har väl ungefär samma standard på hållbarheten... Kostar tillverkaren typ 800 kr o tillverka o sen säljs dom för typ 20-40 tusen... Tycker det är hutlöst o dessutom är det kanske 20-25% av hela bilens värde... Får ju inte tillbaka 1 krona när man säljer bilen heller. Mycke pengar o slit för att få lite mera insugsljud tycker jag... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.