|
|
|
|---|---|
w_e_s |
Jag funderar över hur mycket jag borde vara beredd på att ge för z3 roadster 1,9l 96:a som gått mellan 5-9000 mil,är importerad och har originalfälgar? hur mycket är de olika versionerna värda, den på 140hk och den mindre versionen på 118hk eller vad det är?? |
intemartin |
z3 bör du hitta rätt så billigt har sett fina 96 or för 120000sek (1.8l 115 hk) de är inte så populära bilar längre specielt inte i belgien där slänger de nästan bilarna efter en. såg en som var kvar när jag komm ner två månader senare den var inte krockad eller så men denna moddelen är inte så eftertraktad då man kan få en MB slk för 150000sek då köper folk inte bmw. tyvärr är det så dessa bilar har tyvärr fått en pizzastämpel på sig. martin_750 |
w_e_s |
Hmm...såpass. Men jag tycker det verkar var rätt många som tar ut överpris för dem här i Sverige. Men man borde alltså kunna få tag på en Z3 som är i relativt bra skick och är rätt så välutrustad för ca 140 000:- här i Sverige då? Eller har jag fel? |
intemartin |
japp martin_750 |
| Tror dock inte på att du får en ärlig och fräsch MB SLK för 150.000kr;) | |
w_e_s |
intemartin vet du någon bra hemsida som man kan söka på bmwbilar i belgien? |
|
Inga problem att hitta en vettig Z3 1.9 för 140.000 ! // MM |
|
w_e_s |
Låter bra det Skalon. Då är det bara det långa letandet som väntar innan jag hittar min blivande pärla. |
|
Det var nån här som tipasade om en bilsida i Belgien. Den tyckte jag var kass, lika kass som allt annat jag sett från belgien. Finns det typ ingen bytbil.nu i belgien som nån känner till? autoscout24 kanske? |
|
|
För att titta på bilar i Belgien, kolla, www.eastwestmotors.com www.trcar.com www.maxipress.be t ex det finns fler sidor. Simon |
|
| Tack. Ska kolla om man hittar nåt. | |
|
ska du köpa z3 köp den inte i sverige.. Har också funderat på en till sommarn och jag har letat runt lite och sett att i sverige e dem 40-50 tusen dyra.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.