|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mycket trevlig träff!! Tack till Asken och Petter som arrangerade det hela och till alla som kom. God smörgåstårta och intressanta demonstrationer. Sedan gjorde det ju inte saken sämre att min bil blev tre bucklor fattigare när Robert från Automiracle gick loss på bilen med sina "mirakel-metoder". Tog ungefär 15min sen var de borta. =) Mer sånna här träffar tack! Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Kan inte göra annat än att instämma med Soki, en riktigt lyckad träff. Petter och Asken ni har gjort ett bra jobb! Tog en hel del bilder dock med varierande kvalitet pga det lite halvdåliga ljuset i garaget där vi höll till (min kamera är lite gnällig när det gäller dåligt ljus) Ska i alla fall försöka skriva ihop ett litet minireportage i helgen så ni som inte kom får se vad ni gick miste om :)) Än en gång tack till Petter, Asken och killarna på Automiracle! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Instämmer med föregående talare! Rolig och intressant träff samt en härlig smörgåstårta! Nu blir man ju lite nyfiken på vart träffen på den hemliga platsen skall hållas!=) /Cronor |
|
|
Tänkte bara meddela att Minireportage är på G! Har dock varit iväg på resa en vecka som inte var planerad och måste iväg imorgon igen! Men nästa helg så ska jag försöka få klart det! Ha en fortsatt trevlig Söndagkväll uti stugorna! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Efter många om och men är det nu klart! Resultatet återfinns här: Länk Detta är mitt första reportage så såväl positiva som negativ kritik tas gärna emot både här och via mail! Hoppas ni uppskattar reportaget! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Såg det nyss och för att svar på din fråga så ligger min putshylla inte sååå värst långt efter. :-) Dessutom så såg jag Hassos putsarskåp för ett par år sedan och tillsammans så är det nog ganska jämt. :-) Man har en förmåga att samla på sig prylar genom åren. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
För övrigt BRA skrivet. Attans att man inte hade möjlighet att närvara! :-( Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke O: hehe okej då!, Hade svårt att tro att du hade så många så jag kräver bevis "live" när jag fått körkort och beger mig mot karlskrona för träff :))) Kul att du gillade det jag skrivit i alla fall! Ang. bilvårdsprylar så vet jag precis vad du menar!, Har redan som 17åring tagit stora delar av garaget i beslag med bla två polermaskiner och en massa medel av olika slag. Dom flesta jämnåriga undrar hur det står till i huvudet på mig:)) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hehe. Betänk då på att jag samlat sedan jag var 18! Nu är jag något äldre. :-( Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Trevligt reportage. | |
|
Fredrik: Bra reportage! Med många bilder, det är bra. Synd att man inte kunde närvara. /Lazze Länk |
|
|
Kanonreportage =) Nu fick en som inte var med se hur ni hade det på träffen =) E det inte dags för en Sthlmsträff snart i slutet av September kanske? Innan alla bilar ska in i värmegaragen? :-D Mvh Tobbe |
|
|
Tobbe: Har inte du lite Gävle filmer att redigera först?! ;) M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Snyggt rep!! Nästa träff måste bli BMWCSträffen w 41 hos Borgs väl? Mvh Asken |
|
|
Stephan: hehe, just =) kanske dags å börja :) seeeeeeg man e då :) Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.