|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Har beställt klistermärken som anger karossfärg samt däcktryck till min E9. Min fråga: stämmer placeringen för märken som finns i följande länkar? Länk Länk Om inte, vilken är den rätta placeringen? Ska också byta kromlisten runt framrutan - någon som har ett bra knep hur man får dit den nya listen på ett bra sätt, dvs utan att skada vare sig kromlisten eller gummilisten? Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Jag har något annorlunda placering på mina klistermärken, men för ett helt korrekt svar får du nog vända dig till någon av kalenderbitarna på denna sidan: Länk Lycka till med din fina E9:a |
|
|
Mina är borta för länge sedan :) Men det går faktiskt att se var vissa ska sitta om man kollar i handboken bl.a. denna. Mer rätt än så kan det nog inte bli ;) Länk |
|
|
Hej, har du inte alldeles för bråttom så kan jag ta lite foton på min placering!! Helt orginal!! //B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
Scheckheft |
Hej Tack för alla svar. Chrome: ja, gärna. Märken + listen kommer inte förrän nästa vecka från W&N. Jag vill ju gärna att märken sitter rätt... . Någon som har ett bra knep vad det gäller montering av kromlisten runt framrutan? Eller ska man anlita en glasmästare på en gång? Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hej ang. listen, skulle jag försöka leta fram en "gammal räv" som kan sin sak och låtit honom göra det!! Skal försöka ordna fram bilder snarast möjligt!!! Mvh B ; ) " Chrome is heavy and beautiful" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.