|
|
|
|---|---|
|
Nu kommer jag med en till fråga (ny bil, många frågor) Jag har en switch inne i bilen för dimljus samt när man trycker in knappen för främre dimljus så tänds en grön lampa på instrumentpanelen (lägst till vänster). Men fronten har bytts till en M-front av en tidigare ägare. Har nu min bil allt draget för dimljus minus lyckterna? Eller är detta en standard knapp vare sig man har lampor eller ej? Samt finns det dimljus att köpa till M fronten isåfall var (länk) å pris? Tack för alla svar i förhand =) | |
|
Hej, din bil har säkerligen allt draget för dimljus, om förra ägaren var smart och behöll kablaget även fast han bytte front. Det är ej en standardknapp, och finns alltså bara där om man har dimljus framdraget. Dimljus från BMW finns ej att köpa till M-fronten, det finns helt enkelt inga dimljus på M Roadster och M Coupé. Däremot kan du säkerligen leta rätt på några egna och fästa om fronten om du skulle vilja det, för att sedan dra fram dom gamla kablarna (som förhoppningsvis finns kvar..) /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.