|
|
|
|---|---|
|
Om det står så här: BMW 3-er (E36) Ausführung: 6 Zyl. 320i - 328i, EJ Touring Baujahr: 08.92 - Tieferlegung: 60/40 Jag har en 325:a -91 //BMW-power | |
|
Glömde å säga att det gäller sportdämpare å sportfjädrar...=) Kanske ni förstod ändå...=) hehe //BMW-power |
|
|
Vad jag förstår står det 08/92 i beskrivningen och det verkar det ju inte som du har... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Jepp. till modeller från månad 8 år 92, därav inte din. Samt att den inte passar till touring. mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
då verkar det vara i princip omöjligt att få tag i till min på webben iaf... Synd de... //BMW-power |
|
|
Hittar inte 60/40 men den här hittade jag 3 serie 320i-328i / 325TD + 325TDS 12/90-8/91 Weitec Ultra GT 50/20 6550 kr Länk Min bil: Länk /Daniel |
|
|
Duger inte motornord ? E36 320i, 325i -6.92. Sänker bilen c:a 30/15 mm. BS-411 7 500,00 (EUR 815,00) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Anders S. 30/15 sänkning är ju som att kasta pengarna i sjön! Åt helvete för lite blir det... Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
Jonsson: Tack för tipset, helt klart intressant... Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
Visste inte att det var kebabsänkning du var ute efter... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Kebabsänkning vet jag väl inte om jag har utryckt det som, men ska man lägga ner pengar på en sänkningssats så föredrar jag att det syns... Med en 30/15 ser det mer ut som slitage på orginaldämpare å orginalfjädrarna... Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
Jag tycker att det viktigaste är att det blir SNYGGT, inte nödvändigtvis så att man själv eller andra ser att man har gjort något. Men det är ju du och din bil det handlar om så... P.s Slitna dämpare gör inte att bilen sjunker ihop. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.