|
|
|
|---|---|
fredrik m3gt333 |
samma som rubriken.. någon som kan kolla upp?? i finland finns det bara en enligt bilregistret.. |
|
Det är ju bara för oss här som har en att skriva en mening..:) Och jag är en stålt ägare! Ingen kommer ihåg en fegis!! M3PutteGT |
|
|
Jag har sett en i Karlstad-området för ett par veckor sedan. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
20st har jag kommit fram till. Info samlat från annonser, kontakter samt inlägg härifrån under de senaste åren. Möjligt att det finns fler. Vore kul att veta. Skriv gärna # (3 sista siffrorna i chassienummert). //Kristian #295 |
|
fredrik m3gt333 |
#333 |
|
kris: Får jag tag på reg. nummer så ska du få de av mig. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Jag har nummer 247 |
|
| Om någon ska sälja...maila mig! ;) | |
|
Har någon kollat antalet GT med VV? Annars kan jag göra det, hur många kW ska det stå i reg-beviset på en GT? Tror man kan kolla den vägen, dvs gröna BMW M3-95 med rätt antal kW så borde man få fram antalet just nu. - M5 E34 Limousine register - |
|
| Japp, för det går inte att kolla med modellbetäckningen. Vissa är inte reggade som GT-bilar, som den jag hade, den var reggad som en M3:a, men hade rätt effektsiffra, 217kW. | |
M3 Figge |
Snart finns det en till Gt ute! Fast en oäkta!!! har byggt om min så den ser ut som en äkta Gt! har lurat en kille som själv har en Gt... Kul fast det hade varit billigare och köpa en äkta från början... |
fredrik m3gt333 |
kan det verkligen finnas så många som 20??? |
|
Mosse, jag ska snart sälja min, det har jag iofs sagt i 5 månader nu, men den e så pass rolig att man vill behålla den ;) Men ärligt så ska en M3 E36 turbokonverteras och vill helst inte göra det på GTn, ska sätta ut annons on några veckor.. Så om någon har en halvrisig M3 E36 + pengar som vill byta mot en fin GT, så hojta till. |
|
|
Jag har en nr 187 - lite modifierad. Norska BMW klubben har ett repotage om M3 GT på sin hemsida www.bmwccn.no där artikeförfattaren uppmanar alla som har Gt bilar att anmäla var dom finns. Något som kan bli en sammanställning på vilka som finns kvar. Om någon är intresserad så blir det en M3 GT träff på NurburgRing 25 juli. Kolla in på <Länk Länk En Holländare Geerit som efter några passagerar varv i min bil i höstas trillade dit direkt och köpte nr 104, tipsade om detta. Mvh John en sann M3GT vän! |
|
|
Givetvis är det nr 176 som jag har. Registrerad som M3 GT tyvärr verkar det inte som det gör någon skillnad på försäkringspremien. Lustigt att vissa är registrerade som vanliga M3GT då dom inte har den normala M3 chassienummerserien. Men SVB har ju gjort saker som man inte begriper tidigare. / John |
|
|
En tragisk historia: Grannen importerade en GT förra året, han hade precis kommit hem från tyskland parkerat bilen o gått o lagt sig för natten. Dagen efter när han går ut till parkeringen så var bilen borta. Han hade ju inte hunnit försäkra bilen eller nåt...så den bilen e fortfarande spårlöst försvunnen. *Ville bara skriva ner de* ///Schumi |
|
fredrik m3gt333 |
ja det var verkligen en tragisk histora!! Dels hade han ingen försäkring och dels var det en GT!! Konstigt att dom fick den stulit den när den har immobilizer?? Fick han med reservnyckeln?? I mina öron låter det ju som säljaren har snott tillbaka bilen!! Eller?? |
|
Immobilizer?? va e de?? Ja har ingen aning om de va säljaren som stulit tillbaka den..men de mest trovärdiga är ju att nån som känner honom o visste att han inte hade hunnit försäkra bilen osv. men men shit happens- ///Schumi |
|
|
Det funkade inte för VV att söka på kW, men det finns 41st gröna M3-95 i Sverige. En hel del av dessa kan vara bostongröna (eller vad heter den gröna kulören till M3-95?) vanliga M3:or antar jag. Men 20st GT verkar ju inte orimligt. - M5 E34 Limousine register - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.