|
|
|
|---|---|
|
startar inte, det sitter ju en inpulsgivare där är det därför... eller vad kan det vara?? tacksam för ett snabbt svar MVH:tobbe *SoumI* | |
Paap Reeder |
Hej! Rätt ..... den går inte igång utan impulsgivarna på plats. MVH /// Paap R |
|
ok tack, då behöver man inte vara orolig =) *SoumI* |
|
|
Nej, men du skulle köpa den här bilen eller? Se till att det sitter låda i den..så du kan höra hur maskinen låter. /Pelle |
|
|
jo jag tänkte på det med. men han som säljer den är en ärlig kille väldigt seriös så jag fick ett pris på bilen som den står och ett när den är fixad och då fixad= 36.000 så jag tog den som den stod . Men jag har frågat andra som har åkt med bilen hur den låter i motorn och så vidare och hur den går bara jag har hört att den blir slö om kamen är slite och när den var ute på vägen förra sommaren hadde han inga problen med att åka ifrån en fiat coupe turbo(trimad) utan problem.... men men det är nog lite grisen i säcken köp men det får bära eller brista efter som jag inte har jätt så blodigt för den så har jag råd att fixa så som topp mm //tobbe *SoumI* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.