|
|
|
|---|---|
|
Nån som har nån bild på en sådan sänkning på en e36:a? Mvh, Jimmy //BMW-power | |
|
Om du går in på Länk så kan du se en väldigt mörk bild på min med en sådan sänkning på (min bil är den sista i färdrikningen). Lycka till/Berbel |
|
|
kik åt min .. det är 60/40 BMDoubleV Min bil: Länk |
|
D-diddy |
finns det fler som har bilder på e36 med 60/40 sänkning ??? David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Hmm, det e lite lustigt. Min bil är riktigt sänkt, asså inga kapade fjädrar, Men verkar vara mer sänkt än den bilen på bilden me 60/40 sänkning. Nån som vet nått om det finns en lägre ? 70/35 eller vad ? " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
D-diddy |
får man se den då.... lägg in en bild David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
visst, men nån som har nått tips på nått ställe man kan ladda upp bilder för o sedan länka ? " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
D-diddy |
min sats kom idag föresten.. :D det vart KW från Örebro fjäder & stötdämpareservice. det verkar inte vara med något övre fästen.. de bakre var ju helt slut på min så jag får åka till Autoexperten och handla lite där :( Men snart är den en Lowrider :D David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Mackis: www.photobucket.com MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.