|
|
|
|---|---|
|
Hejsan gott folk! Igår blev allt klart. Entusiastförsäkringen är klar och bilen betald ;) Körde 25mil igår hehe :) Någon som vet när nästa träff blir av i sthlmstrakten? Har vart jobbigt att man var utan bil på alla träffar hittills i år. Antar att vi ses ute på vägarna. Kör lugnt :) Mvh Tobias | |
|
Grattis Tobbe, Har du några bilder på skönheten, Jag är färdig snart med min "mind condition projektet" fast jag vågar nog inte visa upp den förräns nästa år när jag är helt klar. Mvh Hawar |
|
|
torde finnas bilder här Länk va? ;) ___ 316i, när du inte har råd med annat ;) |
|
| grattis...verkligen snygg bil | |
|
Hej. Glömde du inte länken till din bil? ;) Länk /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
grattis och ha så kul på träffarna me ny bilen! =) B-M-W |
|
|
Ska se till att lägga upp lite "färskare" bilder på bilen inom kort. Förmodligen efter helgen :) Mvh Tobias |
|
|
Ha ha, den ska jag bränna förbi -lätt :) PS. Korfu den här sommaren?? Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
|
WOW! den var riktigt riktigt fin Tobias! mycket smakfull M3:a Grattis....vi kanske ses på nån träff snart, så kommer jag kanske med en E30 M3... ;) /Klas |
|
|
Tobias, ska du byta namn nu? :) Mvh Kjell Tidigare forumräv och dekaltrimmare - Nu svikit till förmån för TCS |
|
|
Kjelle: Va e de för fel på mitt anvnamn? :-D Mosse: E30 M3 :) låter trevligt... En drömbil e ju Sport Evo'n ;) Inte så lätt att hitta dock, och inte billig alls :) Mvh Tobias |
|
|
Mycket läcker bil du köpt Tobias :) Var det din bil som stod i Arlanda igår (torsdag) vid 18-tiden ? Tyckte jag såg både dig (nu när jag ser din bild:)) och din nya bil! Stod själv lite längre bort i en titan grå E60... Lycka till med nya bilen :) mvh Simon BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Sim: Jo det stämmer att jag va på Arlanda i Torsdags :) Är jättenöjd med den! Går 530n bra? :) Mvh Tobias |
|
Tigerr |
tobias - verkligen fin bil. du brukar inte ha vägarna förbi malmö.? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.