|
|
|
|---|---|
svardska |
Den går ett tag sen plötsligt lägger den av bara! samtidigt kan man se att hastighetsmätaren darrar till!? Någon som haft liknande problem? MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Min la tidigare av lite ibland pga av glapp och oxid i växelväljarkontakten. Samtidigt försvann "D" i displayen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej svardska! Det problemet har jag haft flera ggr och varje gång har det varit givaren som spökat. Bara att skruva loss och göra rent. Kanske byta i värsta fall. Sitter lite trångt till i överkant på kåpan till diffen. Ju fortare du kör-desto kortare tid utsätts du för risker! |
|
|
svardska : det där är jag säker på hänger ihop med det du skrev om att bilen drar ojämnt och tappar kraft i intervaller , kolla givaren och att signalen verkligen går in i instrumentet och UT. Den 750 jag hade det felet på hade också samma fel du beskriver i denna tråd , och oftast gick farthållaren inte alls. kör hårt ! sommarn e kort. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
svardska |
ok! det blir yttermera krypande märker jag! Måste skaffa högre pallbockar... MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.