|
|
|
|---|---|
|
Kommer man ut ca: 10.30 till bilen i morse å ser att det är fullt med glas på sätet på passagerarsidan!! Det första jag kikar efter är stereon å där hänger det bara en massa kablar, då blir man riktigt glad må jag säga!!! Inte nog med stereon så hade jag glömt min plånbok i handsfacket igår, å den va borta den oxå med körkort, visakort mm. Varför måste dom sabba för alla andra? Sån jävla brist på respekt att jag inte finner ord... Måste säga att det är tur att man inte kommer ut en sån där gång... Jag råder er alla att alltid försöka ha uppsikt över era bilar, även om det kan bli svårt när man ligger å sover... =) Mvh, Jimmy //BMW-power | |
|
tråkigt... Hoppas det inte blir allt för dyrt för dig. Live the dream. Buy the car and then drive it like you stole it. |
|
|
Det va trist att höra. Förjävligt med såna där fega små råttor som håller på och gör bilinbrott! |
|
|
Jo det är rätt tråkigt, men som tur är så sätter dom i en ny ruta redan imorgon... Blir 900:- i självrisk, egentligen 1500:- men dom drog av 600:- eftersom det var det jag fick för stereon eftersom jag inte hade nå papper på den... Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
bmwjimpa: Då kom du billigt undan ändå. Jag hade självrisk på 5000kr. Man blir flyförbannad och ledsen på en o samma gång. I min förstörde dom massa också. Bröt upp facket krossade två rutor och bröt sönder panelen bak. Hade visst ett par högtalare där. 10 år gamla. Inbringade säkert 5 kr/st hos Hälar-Hasse i Hägersten (Hälar-Hasse heter något annat i verkligheten). Nu har jag bara en gammal bandare. Klarar inte av ett inbrott till. Det är psykiskt påfrestande. mvh |
|
|
Stavros: Jo jag vet hur det känns, man blir så fly förbannad på sånt där att man kan inte riktigt tänka klart ens... Det går så mycket tankar i huve att man rent ut sagt får huvudvärk...=) Blir nog en bandare för mig oxå nu! Synd att man inte ens kan lyssna på CD bara för att det springer omkring massa ligister överallt!! Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
| Been there done that, hade inbrott i båda mina fd E34or samma natt. Dock var man väl lite dum och inte tog av fronterna, trodde aldrig det skulle hända mig. En tröst var att de inte såg alla mina skivor och tydligen missat att jag hade steg och låda att ta. Går lättare att ersätta en cd-spelare än hela sin musiksamling. | |
|
Fy fan vad trisst med inbrott, lider med dig... Där jag bor är inbrott väldigt sällsynt, sen att bilen står i garage om nätterna gör ju sitt till... Jag har en kompis som flyttade ner till malmö för ett år sen, det dröjde inte en vecka innan hans saab var stulen, hela jäkla bilen tog dem, hittades någon vecka senare utanför helsingborg totalt nerplockad... Numera har han flyttat tillbaka till småland och kör bmw igen =) MVH |
|
|
Jag bor i kvarteret bredvid Eskilstunas Pundarkvarter nummer 1. Kommunen har massa soss-lägenheter där. Dessbättre har jag garage! Verkar faktiskt inte som att någon av pundarna gör inbrott i bilarna här. Antaligen för att det kan vara en annan galen pundares bil. Dom vågar väl inte. Eller också är alla bilar redan stulna...? Mitt bilinbrott skedde dock ute i skogen. Där man minst anar det slår dom till. |
|
|
Skulle man komma ut å se nån/några sitta i MIN BIL å lossa på stereo mm så skulle jag inte tveka en sekund å hämta ett järnrör!!! Så jävla trött på folk som inte kan ge fan i andras grejer!! Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
Kom igen grabbar...det är ju bara prylar...kan köpas nya med pengar...pengar som ni får en hel del av försäkringsbolaget. Jag menar en bilstereo eller ruta är ju ingenting som är oersättligt eller hur(jmf med ett liv-jimpa) (Jag vet hur det känns. Själv har jag haft tre inbrott i mina olika lägenheter och ett i min förra bil) |
|
|
Schysst bil förresten. Jag gillar fälgarna. Mvh Däni |
|
|
Jag har kopplat in en gammal mobil med kontant kort till mitt Cargard 850, så att den ringer upp mig om bilen larmar... Bara att se till att ha baseboll trä´t vid ytterdörren.. |
|
|
Ajaj... bilinbrott är aldrig skoj... Så jädra mycket meck med allt återställande! Hade 5 inbrott på 2 månader när jag bodde hemma för 10 år sedan nånting.... mäkta jobbigt... hann knappt hämta bilen på verkstaden och hos bilradiolagret mellan gångerna! Hade larm, så jag slapp självrisk, men det var en jädra massa meck varje gång! /TheHenk En gång BMW - Alltid BMW |
|
|
däni: Så där kan man absolut inte resonera... Visst kan man köpa nya grejer för pengar, men man kanske hade andra grejer man tänkte lägga dom pengarna på!! Å sen tycker jag det inte känns riktigt rätt när man själv jobbar 40 timmar i veckan för att ha råd med bilen b.l.a å dom som gör inbrott har legat hemma hela livet å petat näsan... Jävla snorungar!!! Man ska inte låta sånt bara va tycker jag... Tack tack däni för din kommentar om min bil. Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
Däni, lite halvdålig attityd, dom som gör inbrott i andras bilar borde få händerna avkapade. så är det bara, vem bryr sig om att det går att ersätta, är inte deras grejjer till att börja med, så varför ska ägaren behöva ersätta dom. nää fy fan, ut med allt sånt pack, finns för mkt oärliga människor och sådana som har för lite kolla på vad som är sitt eget och andras grejjor. /mvh jocke |
|
|
jokko: Håller fullständigt med dig om detta! Fan köp egna grejer å ge fan i grejer som inte tillhör er, ligistsvin!!! Mvh, Jimmy //BMW-power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.