|
|
|
|---|---|
|
Hej alla Tänkte för första gången köpa en BMW och då en M5. Har meckat och ägt många bilar men känner mig lite osäker på vad jag ska kolla efter före jag gör affär.Det handlar om en -02 som gått 5000 mil och är sgs fullt utrustad. Några tips ? | |
|
Använd sök funktionen och sök på m5 e39 Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
En sak är kopplingen. Inte så dyrt om man ska ha en orginal, men det är det ända som jag kan komma på om just M5 E39 -02. /Lidberg |
|
| Missade sök knappen innan inlägget, sorry. Har suttit och läst hela kvällen nu :) Blir provkörning på fredag. Tack i allafall. | |
|
Lycka till! Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
| Så var det klart! En jättefin Lemansblå M5 -02:a 4600mil, körde hem den från Göteborg idag, i am in love :) | |
|
Grattis! Snygg färg på en underbar bil. Bra årsmodell också. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
bmw320cab |
inte den från kungälv va.?? |
| nej, Partille var det... hann bara ut på motorvägen så kom en blå M5 (äldre karossen) och ville busa lite men jag vill lära känna bilen lite först, bilen är minst sagt brutal ! | |
| Tack b_97 jag har mycket att lära om denna temeramentsfulla dam :) ska ta lite bilder så fort jag hinner. | |
|
Grattis.. fan vilken känsla det måste va å ratta en fin M5:a... Vet ju själv hur stor lyckan är när man har köpt en "ny" bil om än 10 år gammal... Lycka till! BMDoubleV Min bil: Länk |
|
| tack bilfreak, ja det är knappt man fattar att man verkligen har en, har letat ett tag efter ett fint exemplar med den färgen, bilen är på nåt vis diskret fast den besitter en fantastisk prestanda och det fascinerar mig. | |
bmw320cab |
säker på att det inte är den som är från kungälv? såldes till en i gbg. om det är det har du gåt på en nit................................... |
bmw320cab |
säker på att det inte är den som är från kungälv? såldes till en i gbg. om det är det har du gått på en nit................................... |
| Vad va det för fel på den från kungälv? Har sett den ett par gånger. | |
bmw320cab |
ring förra ägaren... ett litet tips bara. |
| Vet inte riktigt vad du menar men jag har talat med förra ägaren, gjort Bildiagnos på bilen gått igenom den tillsammans med en mycket kunnig vän till mig och mej veterligen finns inga problem. Har garanti och bilen låter fint går fint och är tät och fin, luftflödesmätaren är bytt för ca 3 veckor sedan. Helt säker kan man väl aldrig bli antar jag när man köper en begagnad bil, det finns ju folk som lever på att lura andra. | |
|
Berätta vad är det för nit?????? man blir ju nyfiken... MOA-power |
|
pectoralis_major |
Köp den inte, deta är en problembil..fel efter fel |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.