|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Måste även nämna att bilen är inte nytvättad på bilderna, men det får duga:) Hell ain't a bad place to be! | |
| Ja det där var ett vrak utan dess like.. ;-) Nej men ärligt en jäkligt snygg bil! Ska vi byta jämt? | |
|
Tack Carl:) Hell ain't a bad place to be! |
|
|
Ja jävlar vilket fult vrak.. Å riktigt skitig var den oxå ;) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Ser mycket bra ut grodan! 323 är coolt som sedan kan inte finnas många här i landet? Kör försiktigt nu med dyrgripen. mvh Kristian |
|
|
Alf_VON_Sil// Men i tyskland finns det många:) Förresten, nån som vet hur man kan länka till sin bil via signaturen. Bilen finns på galleriet. Tack på förhand! Hell ain't a bad place to be! |
|
|
Grodan: Fin bil!! :-) Bildlänk i din profil får du om du använt samma email till att skicka in bilderna som du reggade dig med här på forumet. /Anton |
|
|
Usch vilket skräp! ;) finfin. Jag vill också orka putsa. |
|
|
Anton Lillsund// Kruxet är att jag skickade bilderna med ett annat mail och har inte fått någon länk till Galleriet. Går det inte på ett annat sätt? Hell ain't a bad place to be! |
|
|
tja läs detta.. : Länk vill åxå ha ett sånt vrak :P :P riktigt fet bil blir lite avis :P Min pärla :-) Länk |
|
|
Jag testar... ------ Länk |
|
| snygg.. men jag är väldigt ANTI när det gäller att sätta M märken mm på snik bilar! Ok att man klämmer på en alpina front, men skippa för bövelens texten på fronten.. | |
|
Märra// Alpina texten är dessvärre inte klistermärke. Annars hade den varit väck för länge sen;) ------ Länk |
|
|
Nice vreck, i feel some potentianl.. *För att du älskar att köra* |
|
Njuren |
ska man ha lframäpp ska man ha bakläpp mä! Annars kraftigt fet BMW - i nöd och lust |
|
Njuren // Det är läppen bak jag syftade på. Tyvärr fanns det inte plats för fler bilder på galleriet:( ------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.