|
|
|
|---|---|
| kan man byta ut sin Business Cd mot en 16:9 monitor med extern tuner och få radio och kasett att fungera?? | |
|
joafog: Detta har vi diskureta förr :) Svar: Ja du kan få det att fungera, jag förstår vart du vill komma. Det du behvöer för att få lite ljud är följande. Boardmonitor 16:9 För att få bild måste du antingen ha en TV modul eller en MKXX enhet eller bättre. Därför du måste ha en Tv modul eller en MKXX enhet är för att få tillgång till MENYN. Utan dessa kan ingen bild visas. Radiomodulen alltså den "externa tunern" har ingen inbyggt bild funktionalitet. (MKII enhet finns att köpa för 1.500 SEK här på autopower) Kabelstamen Du måste ha en ny kablestam den du nu har bilen räcker inte. Jag har hört priser från 2K till 5K för en ny kablestam på BMW. Tuner "extern tuner" Radioenheten är inte speciellt dyr har hört priser om ca 3k till 5k CD eller kasette har du bakom skärmen fram. Mvh kristian |
|
|
Tänkt lite, du är väldigt sugen på denna 16:9 skärm. Jag har en MK2 enhet liggande i garaget. Om du fixar, boardmonitor, extern tuner och kabelstam så ska jag skänka dig min MK2 enhet! PLUS om du orkar palla dig hit ska jag hjälpa dig installera det hela! Mvh Kristian |
|
|
Det låter ju fantastiskt generöst!! Ge mig lite tid så skall jag försöka få fram grejerna så hör jag av mig till dig! Tackar igen!! |
|
|
Ja visst hör av dig när du fått tag i det. Vi fixar det på en helg utan problem. Mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.