|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja ha lite mer ”wroooom wrooom” ljud. Hur kan man åstadkomma detta på ett relativt enkelt och biligt sätt. | |
| Byta sista dämparen till nått grövre :) | |
Robsarve |
Öppet sportfilter. från ca 500:- tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
| Tack, jag tar tacksam emot förslag på produkter som passar, samt kanske länk till butik där de kan köpas. | |
|
Länk Eisenmann sportsystem, tyskt rostfritt stål. Du kan välja mellan 3 olika ljudnivåer på ditt system. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Eisermann rekomenderar jag starkt. Riktigt grovt och mullrigt ljud! Det är grejer för den seriösa avgassytem byggaren. Rostfritt och hög tysk kvalitet. Visst kostar det mer. Smakar det så kostar det. Men gå in och lyssna på deras sida där dem har monterat eisermann på bl.a. BMW. Låter riktigt grymt! |
|
| Alternativt raka rör. Race katt och öppet filter, eller insatsfilter. Men jag rekomenderar förslaget här ovan. | |
|
Simon's finns också. Går att köpa rostfria kompletta system därifrån också. Vet dock inte kvaliteten på deras rostfria. Nord |
|
|
tycker nog att du ska satsa på ett eisenmann om du vill ha bra ljud och ett bra system. kostar en del men det är det värt! //norda |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.