|
|
|
|---|---|
|
Hallå Entusiaster och vänner! Hoppas Ni har överseende med att detta dyker upp lite i senaste laget, men nu är det alltså dags för månadsträff i Malmö, på Jägersro centrums parkering, på söndag! För info se i vanlig ordning träffsidan: Länk där ni som vanligt också anmäler er! Hoppas vi blir lika många och får lika trevligt som sist! Väl mött! Mvh, Kalle BMWCS #5120 _____ Länk | |
|
Typiskt att man bor 50 mil därifrån. Den skulle ha varit på midsommarafton då jag var på väg hem från Tyskland med en importerad bil. Då hade jag dykt upp! //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Schnitzer, Förstår så väl att du inte vill åka 50 mil för vår månadsträff, SÅ kul är den nog i ärlighetens namn inte :-) Däremot tycker jag allt att några skåningar borde ta och dyka upp, eller har alla flytt landet för varmare breddgrader? :-/ Mvh, Kalle BMWCS #5120 _____ Länk |
|
|
Sex bilar är vi än så länge :) Enorm uppslutning, med andra ord! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Jag hänger på! Det ska vara tävling på Dragrace banan, hade varit kul att köra ner där tillsammans. |
|
|
Ni kan nog räkna med en silvrig E36 Coupé också. Jag lär vara på plats, med eller utan paraply... Kalle: härlig stämning bland Förenade Bils reservdelar! Sitter emblemet på plats än? ;) /Henrik |
|
|
M3_andreas, Anmäl dig på träffsidan :) Nu är vi ju sju, kanon! Hur dags kör de race? Ingen dum idé att åka ned och glo lite! Henrik, Nix inte haft tid. Har varit på besök i dina regioner (T-hulla). Det blev åtminstone 4 fälgemblem också, satans ockerpriser de börjat tillämpa tycker jag! Paraply är nog ingen dum idé! :) Väl mött! Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
| Hehe, jag vågade inte ens fråga vad mitt lackstift skulle kosta... =/ Den dagen, den sorgen! Appropå paraply; de hade ett snyggt hopfällbart sådant på Förenade Bil... Säkert inte alls billigt, men vad gör man inte för att hålla sig torr? Bilen hade förmodligen också mått bra av ett sådant "modell jättestort", annars blir det till att byta framskärmar om några år! ;) | |
|
Självklart skall man dit... antar att det i vanlig ordning står BK på schemat :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
I detta vädret så kommer jag inte, tyvärr ;( Mvh, Christian |
|
| Ledsen att jag inte kom, det blev lite för mycket av det goda igår... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.