|
|
|
|---|---|
|
Jag har problem med nivåregleringen på min 525T -93 Får felmeddelande ibland och bilen hänger ned bak, dessutom olika lågt på hö - vä sida. Är nu inne på att konvertera till standard dämpare då det verkar mycket dyrt vad som än är sönder. Har läst andra trådar om detta, smidigast verkar att plugga vid klockorna. Är det någon som lyckats med detta? BMW hade ingen plugg att sälja till mig, finns det att köpa någonstans? Tack på förhand! | |
|
Detta har diskuterats förut, sök Länk så hittar du mer info. Det är samma system på E32 och E34. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, Jag har tittat på gamla inlägg men inte hittat något svar på just hur man pluggar vid klockorna även om denna fråga varit uppe tidigare. Det verkar vara många som pluggat sina system men kanske ingen som pluggat vid klockorna? /ES |
|
| Jag hade samma problen som dig, jag lämmnade dock in bilen på en bra verkstad (ej BMW) och dom klippte av röret som går från klockorna ca 2 cm ut, nöp ihop + lite lödning. Var noga med att ta bort "armen" som reglerar nivå reg. + att du vrider giver till noll läge. | |
|
Läs detta: Länk Parker lär ha pluggar att sälja. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.