|
|
|
|---|---|
| nu e det dax igen på tullinge vilka ska köra??? | |
|
Bäckis och jag ska nog köra,fast på söndagen! Är ju lazzat då och säkert mindre bilar så man får köra mer.. |
|
|
Andreas, när får du ut räserbilen då? Eller blir det inte för ens nästa sommar... Det skulle vara intressant att få se den in action! Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Lär väl bli till nästa år förstår ja, finns inte ekonomi för att göra klart den nu,tyvärr! Har insett att jag inte klarar mig mig bmw växellåda,och då slinker de iväg i pengar:( Nya motorn har jag köpt hem allt till utom soppapump och regulator.Blir ganska stor pump nu när vi ska köra metanol:) Motorn ska bli klar i sommar är de tänkt,och bromsas... Jag får klara mig med min gatbil iår! |
|
|
Finns en tråd uppe med lite information. --> Länk |
|
|
Glöm inte att det är Birka Cup, Race 3 nu i helgen också. Mycket som händer i Stockholm under samma helg. För mer information om Birka se --> www.birkacup.nu |
|
|
andreas: ett billigt alternativ kan ju va att testa att åka med en gammal 4-petad zf eller getraglåda från en 3.0:a!! de ska tåla lite mer än den 5-växlade varianten, dvs getrag 265 som sitter i bla m3... det ska ju hålla där bak också, knutar drivaxlar osv.. |
|
|
Nu är de tänkt med 4 siffrig effekt. Och jag köper låda som ska palla Mycket direkt. För nästa vinter blir de väl 4-länk och mark williams axel. Min bakvagn håller nog ihop en stund... |
|
|
andreas: jag ska köra på e85 men hk blir halva eran effekt men du kanske har koll på vad man kan ha för pump ändå? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
| Andreas: Intresserad av ett titan prisma? | |
|
Ska du köra på E-85 så lär du ha lite större pump! 2st 984 parralellt blir bra.. |
|
|
jo, jag vet att jag skall ha större, tack för tipset skall kolla upp dom pumparna --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Andreas jag antar att den inte ska vara gatreggad ? //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
E-30in? Självklart ska den det, kan ju inte bygga en bil för flera hundra tusen och sen aldrig använda den:) |
|
|
Haha, de är rätt! De man bygger ska användas.. på gatan;).. Mvh Uffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.