|
|
|
|---|---|
hellonasty |
Jag kan helt enkelt inte sitta bekvämt i min 328 coupé -96 med sportstolarna... lutar jag ryggstödet för långt upp får jag ont i ryggen...lutar jag det tillbaka hamnar ratten för långt bort. Drar jag stolen fram för mycket får inte benen plats. Höjer jag stolen slår jag nästan huvudet i taket... Har aldrig någonsin suttit i en så fruktanvärt oergonomisk bil som E36... Varför är ratten tex bara ställbar upp/ned!? På min fars Volvo 960 från 95 är ratt och stol ställbar på betydligt flera sätt och man sitter tio gånger bättre... Får jag inre tag på ett par bra stolar måste jag sälja den... =/ |
|
Jag håller delvis med dig hellonasty fast jag har orginalstolarna och det går inte alls att få ett bekvämt läge. Jag sitter inte skönt! Varken för nacke eller rygg. Jag provsatte Vaderstolarna som finns i vissa M3or och dom satt jag faktiskt skönt i. Sportstolarna som du har sitter jag nästan lika skönt i. Om du ska köpa ett par andra stolar och sälja stolarna och inredningen som du har nu så kan du väl maila mig. ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.