|
|
|
|---|---|
|
Jag har nyligen köpt en 316i Touring -93 E30. Över radion så sitter en röd diod som kan tänkas vara en larm indikator, är det så? Men hur får jag i så fall detta att aktiveras, den blinkar inte i vilket än av lås lägena jag använder? Har bara en tysk instruktionsbok och kan inte tyska så läsa mig till detta kan jag inte. Kan någon hjälpa? | |
|
Vet inte om det är lika på din och min E34:a men kolla min sida nedan för mer info om originallarmet! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag har tidigare tittat på din sida ... men inte hjälper det...får inte LED dioden att lysa. Var sitter säkringarna för larmet? |
|
|
Ingen aning, tyvärr. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Vad heter larm på tyska? | |
|
Alarmanlage Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Diebstahlwarnanlage, förkortas ofta DWA. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| I min tyska instruktions bok så finns det en bild på en 7 delad nyckel. kan denna vara för att aktivera larmet med, men en sådan har jag inte! | |
|
Har du ett extra "nyckelhål" i förardörren? Det är i så fall till originallarmet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Nä det har jag inte.......! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.