|
|
|
|---|---|
|
Det är så här att jag har en vanlig liten antenn där uppe och har funderat på att ersätta det med den nyare versionen av antenner nämligen hajfena. Är det lätt och montera det eller måste man behöva lämna in bilen? Vad tar BMW för Hajefenan? I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. | |
| Hajfena är vel anten till telefon/GPS. Vad ska du med en sådan? Det är inte specielt snygt, spesielt inte när man vet at bilen inte är utrustad med tlf/GPS! | |
|
Hajfenan är en GSM antenn och inget annat. De finns "atrapper" o köpa om de är de du är ute efter. Kika på Danmobility och lite sånna ställen. Att köpa en orginal antenn och sen inte använda den måste ses som kaptialförstöring. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Aha, jag trodde att den hade samma funktion som den vanliga antennen docke snyggare. I så fall kan det kvitta. Tack i alla fall:) I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
|
Aha, jag trodde att den hade samma funktion som den vanliga antennen dock snyggare. I så fall kan det kvitta. Tack i alla fall:) I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
|
Är det någon som monterat en hajfena på en E46. Hur sitter den fast, dubbelhäftande tejp eller måsta man skruva. Måste man borra hål för kablen eller är det som på glasantenner att man sätter en mottagare på insidan? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.