|
|
|
|---|---|
|
Jag har en import 325i -94 som jag haft i ca 1 år. Under hela den tiden har det suttit ett icke fungerande orginalarm. Fjärren på nyckeln har dock funkat. Jag har även ett Carguard 850S insatallerat. Helt plötsligt börjar orinallarmet delvis fungera efter biltvätt!! Delvis på grund av att indikatordioden blinakr, emn de tågr inte att larma av, samt så fungerar inte centallåset längre!! Efter att ha haft bilen i varmgarage i ca 24 timmar så funkar allt igen. Men nu har jag råkat ut för problemet igen( efter tvätt). Jag lämnade in bilen på BMW men dom kunde inte hitt anågot fel för då fungerade allt igen. Dom sa också att dom inte kunde koppla ur orginallarmet. Nu står bilen obrukbar, för orginallarmet är aktiverat och går ej att stänga av. Har någon något tips på hur jag ska göra för att lösa detta problem?? Jag MÅSTE ha bilen senast på söndag den 23/12!! Jompa | |
Bmwboy |
Hej hej . Hade samma problem med min bil. Org larmet spökade. Men bmw i skövde tog bort självaste larmet fast startspärren är kvar . Har ett cobra larm på nu med fjärrlås och två startspärr så de ska dom allt kunna fixa. |
|
Tack för inlägget.. Det kan kanske vara så att dom bara är motvilliga mot att rota i en import bil.. Ska testa en annan BMW-firma efter helgerna!! Bilen funkar igen nu i alla fall!! Jompa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.