AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
544

Behöver hjälp med beslut! Navigator

Zi
250
Zigsauer
X6 -09
320 coupé -95
Beslutet gäller navigator i bilen jag ska köpa. Jasg måste bestämma mig i morgon eftermiddag.

Ska ner på tisdag och köpa en 328 cab -97. Kan få med en skaplig utrustning till bilen för 11.000 skr extra.

Alpine senaste navigator/DVD skall kosta ca 15-16 tusen.
Alpine slutsteg 4 kanals.
Alpine 12 skivors cd vxl.
Plus en SUB till detta.

Är det värt pengarna? Har jag igen pengarna om jag säljer bilen omgående? Går detta att sälja separat för de pengarna (11.000) om köpare av bilen inte vill ha detta?

En fråga till på dettaförresten. Finns en bensinvärmare i bilen. Ja, det är sant, i en cab. Vad kan den värderas till? Hur mycket påslag på grund av den?

I övrigt är bilen grymmt snygg, bl.a. INDIVIDUAL med M paket II.
Full s bok.
Antar att prylarna redan sitter i bilen?!

Att få det kitet installerat lär kosta en ordentlig slant så hade det varit jag så hade jag betalat för att få med det.
Se det så här... Om du "snålar" på dom 11k så kommer du hem med en bil utan ljud! Då ska du köpa prylar och montera dessa.. Inte gratis!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Zi
250
Zigsauer
X6 -09
320 coupé -95
Ja, systemet är monterat och har ett halvår på nacken. Borde väl vara värt pengarna. Å andra sidan kostar ju bilen mycket ändå. Hmm. i bland är man lite slål. Jag tror att jag skall slå till men vill gärna höra några kommentarer.

Strikt ekonomiskt, lönar det sig att betala 11000?
st
1.442
styrman1
X5 4.4 -04
320DA -06
530XD -08
Ja!

Automat är bekvämt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.