|
|
|
|---|---|
zemren |
Tjena.. Ja ha en m20b23 å undrar om det finns nån vacumklocka som backar tändningen när den blir trycksatt... ///zemrén |
|
japp, har du vacum klocka med 2 ingångar så har du en klocka som backar när den blir trycksatt. /Pelle |
|
| på saab 900 och 240turbo har du klocker dom är lite större vakumklockorna är ca 40mm tryck klockorna ca60mm samt litedjupare. | |
| vilken av inngangene skal ha trykk? skal den andre inngangen bare plugges? | |
zemren |
så de går att använda klockorna från en 900 turbo.... ///zemrén |
| 240 går det har jag på min. Borde vara samma på 900. Det går att fila upp dem lite till så att de backar lite extra. | |
|
Hur går de me biturbon. Själv är jag fortfarande på minus hemma.... Palten. |
|
| Det går som vanligt.. Ska göra ett ryck efter jobbet idag lite på avgassystemet kvar och tryckrör sen ska de brönnas gummi.... Det blir lite trögt me tid jobbar 05.00-19.00. Men till häljen är den klar iaf. | |
| Det går som vanligt.. Ska göra ett ryck efter jobbet idag lite på avgassystemet kvar och tryckrör sen ska de brönnas gummi.... Det blir lite trögt me tid jobbar 05.00-19.00. Men till häljen är den klar iaf. | |
zemren |
Tackar... Då ska ja ordna det... Hur mycke backas tändningendåungefär?? mvh///zemrén |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.