|
|
|
|---|---|
|
Jag har två frågor som jag skulle behöva få svar på... =) Min innre backspegel har el draget till sig, är detta då en automatisk avbländande spegel eller vad gör kablarna? Mina Vindrutetorkare går ner från mellan steget till en snabbare intervall variant när man stannar i ex en korsning. Är detta en regnsensor eller har jag elfel =) Tacksam för svar. | |
|
Backspeglen kan utrustas med larmsensor och avbländning, el finns alltid fördragen. Vindrutetorkarna gör så på t ex E32, E34 och E36, för att det kommer mindre regn på rutan vid stillastående. Mig veterligen fanns inte regnsensor att beställa till Z3. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ang vindrutetorkarna så är det inget fel - det ska vara så. | |
|
Min M verkar att ha samma underliga egenskaper som din kaffe. Ingen aning om det är tillval eller om det är orginal, men tufft är det iaf ;) MVH |
|
|
Dom kablarna som är dragna till backspegeln är för larmet om inte jag misstar mig. Jag vet att i 2.8'an så sitter det en lite "tanigare" backspegel om man inte har originallarm i bilen. www.snajdarn.se |
|
| jag minns att i min forra bmw, en e39 sa satt den lilla blinklampan till larmet i spegeln. varfor sitter den sa dumt mellan stolarna i en z3 ? det ar nastan sa att det knappt synns av eventuella tjuven | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.